KLADSKÉ POMEZÍ SLAVÍ 25 LET!

Před 25 lety se zrodila myšlenka k založení organizace, která bude propagovat okolí Náchoda jako turistický cíl. Byl to revoluční počin, protože v České republice tehdy bylo jen několik takových organizací, dnes jich je téměř padesát.

Odborně se nazývají organizace destinačního managementu a mezi jejich hlavní cíle patří marketing a komunikace, spolupráce s národními institucemi, tvorba produktů cestovního ruchu či prohlubování spolupráce soukromého a veřejného sektoru. Právě poslední zmiňované je jedním z hlavních principů fungování organizace Kladské pomezí, která sdružuje 42 členů.

Letem světem:

Co chystáme v jubilejním roce?

Letní turistické noviny, dostanou po 13 letech nový kabát. Pro podnikatele připravujeme podporu v podobě kampaně „I my tvoříme příběh Kladského pomezí“, pro členy z veřejného sektoru bude vytvořena individuální on-line kampaň. Stěžejními tématy letní sezóny budou vojenské pevnosti, ale také osobnost Boženy Němcové. Hlavním motivem vizuálního stylu a marketingové komunikace se stane vodní nádrž Rozkoš, jako jeden z nejvýraznějších krajinných prvků celého regionu, s přesahem na téma vody obecně (řeky, lázně).

Postřehy našich členů, přínosy spolupráce i přání k výročí zveřejníme ve speciální „narozeninové“ sekci našeho webu www.kladskepomezi.cz. Těšit se můžete také na postupné představení našich nejvýznamnějších aktivit, a ke konci roku oslavy uzavřeme soutěží o zajímavé ceny.